قدرت و پایداری یک ساختمان متکی به زیر ساخت های آن است . زندگی نیز چنین است . تاثیری که ما بر روی محیط اطرافمان میگذاریم،  تنها بستگی به اینکه چه کاری انجام دهیم ندارد بلکه به این که ما چه کسی هستیم هم وابسته است. در واقع، آنچه که انجام می دهیم بوسیله آنچه که هستیم ، اعتقادات و ارزش هایمان و اصولی که با آنها زندگی می کنیم هدایت می شود. این اصول هستند که در هر شرایطی مسیر را نشان می دهند تا خودمان را پیدا کنیم. آنها به هر شرایطی انتقال و تطبیق داده می شوند و مسیر ما را مشخص می کنند.

افرادی که اصول پایدار ندارند تصمیمات مصلحتی و با دید کوتاه مدت اتخاذ می کنند که معمولا به اهداف بلند مدت آنها لطمه وارد می کند. از این رو اصولی که بر زندگی من حکمفرمایی می کند را به شما معرفی خواهم کرد . این ها نظرات و ایده هایی هستند که رفتارم، شغلم و خانواده من به وسیله آنها هدایت می شود. من شما را تشویق می کنم که بنشینید و اصول خودتان را بنویسید. آنهایی که زندگی تان را هدایت می کنند، یا حداقل آنهایی که خودتان دوست دارید زندگی تان را هدایت کنند!

اول خدا ، دوم دیگران و سوم خودم .

Gale Sayers  بازیکن تیم فوتبال آمریکایی شیکاگو کتابی با عنوان من سوم هستم نوشته است. این موضوع کاملا درست است. من متوجه شده ام اگر می خواهم کار های مد نظرم در زندگی را انجام دهم باید اولویت های درست داشته باشم. برخی افراد گمان می کنند که راه موفقیت این است که همیشه خودشان را در اولویت قرار دهند. این نگرش کوتاه مدت است . بله ، ممکن است شما قادر به انجام اموری که می خواهید در کوتاه مدت شوید اما در بلند مدت بهترین ها بوسیله کسی که آن بالاست انجام می شود.

همیشه صادق باشید.

صداقت سریع ترین راه برای ارزیابی شخصیت شماست. با این روش زندگی کنید تا بتوانید مسئولیت هایی را عهده دار شوید که این صداقت برای شما به ارمغان خواهد آورد. کمک کردن به دیگران را هدف خود قرار دهید، در آمد نیز از این طریق برای شما بدست خواهد آمد  زیگ زیگلار  شخصی است که مرا در این باره به فکر فرو برد. اگه شما به دیگران و نیازهایشان اهمیت دهید منافع تان را بدست خواهید آورد. اگر شما فقط به دنبال منافع خودتان باشید مردم بازخورد مثبت نسبت به شما را متوقف خواهند نمود و شما شکست خواهید خورد.