آی نوتی یک ایده عالی برای توسعه کسب و کارتان می باشد.

درباره inoti

iNoti چیست؟

 
 آی نوتی چیست؟

آی نوتی درواقع یک نوع سامانه پیامکی تو محیط اینترنت می باشد. کاربری که این پنل پیامکی تحت وب را در گوشی تلفن همراه خود باز کرده باشد، می تواند کلیه اخبار مربوط به موضوعات مختلف را دریافت نماید. (اخبار مربوط به مسایل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، حوادث، بازار بورس وطلا و ارز و نتایج مسابقات ورزشی، قیمت موبایل و قطعات و لوازم کامپیوتری و... در ایران و جهان)

آی نوتی یک نوع CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است. با این سامانه شما می توانید ارتباط موثری با مشتری هایتان داشته باشید. آیا به این فکر کرده اید، اگه مشتریان شما همیشه از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات نمی گیرند؟

دلیلش خیلی سادست، یکی اینکه شماره تلفنی از آنها نداشتید و یا اگر هم داشتید هیچ وقت نتوانستید از آن شماره ها به نحو احسنت استفاده کنید، فقط تصور کنید اگر از روزی که کــارتان را استارت زدید تا به امروز، هر مشتری که تو مغازه اتان وارد می شد، شماره تلفن همراهش رو داشتید و تو این مدت بصورت اتوماتیک با آنها در ارتباط بودید، مناسبت های خاص را تبریک و یا تسلیت می گفتید و یا تاریخ تولدشان را تبریک می گفتید، الان وضعیت کسب و کارتان به چه صورت بود؟ چند هزار شماره تلفن مشتری داشتید که می-توانستید اگر خدمات جدیدی به کارتان اضافه می شد و یا آدرستان تغییر می کرد خیلی سریع به آنها اطلاع رسانی می کردید؟

اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که می توانستید کلی مشتری ثابت داشته باشید که به لحاظ عدم داشتن چنین خدمات به ظاهر ساده ولی فوق حرفه ای، نتوانستید آنها را جذب و به عنوان مشتری دائمی برای خود داشته باشید و در حال حاضر لازم نبود این همه هزینه تبلیغات سنگین پرداخت کنید تا مشتری جدید داشته باشید...

تمام برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش کم هزینه و ساده مشتریان خود را راضی نگه می دارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید برایشان خیلی پر هزینه تر می باشد. اگه شما تشریف ببرید از فروشگاه های بزرگ خرید انجام دهید، می بینید که یک فرم به شما می دهند که شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد رو پر می کنید. از اون روز به بعد کلیه ی مناسبت ها برایتان تبریک و تسلیت ارسال می شود مخصوصاً تاریخ تولدتان.

شاید در سال 5000 تومن برای این خدمات هزینه شود ولی همان پیامک های ارزان و به ظاهر ساده، ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما رو همیشه با نام و برندشان زنده نگه می دارد.

آیا مایل هستید با یک هزینه ی بسیار کم، امکاناتی برایتان فراهم گردد تا بتوانید طی سالیان آینده، مشتریان خود را حفظ کرده تا درآمدتان چندین برابر گردد؟

ما یه سیستم کاملا هوشمند داریم که با گوشی تلفن همراهتان کار می کند. این سیستم بوسیله یه کد واسط به سرورهای مخابراتی وصل می شود و به وسیله همان کد واسط، مشتریان شما را مدیریت می کند.

کدهای CRM آی نوتی از 1 رقم شروع میشود و تا 6 رقم محدود میگردد که این کد ها به انتخاب شما به مدت حداقل 1 سال برای شما رزرو میشود که البته میتونید با شارژ مجدد همان کد، برای سال های آتی نیز استفاده نمایید.

شما می توانید از کدهای حروف CRM نیز استفاده نمایید. مثلاً اسم، فامیل، نام برند و فروشگاه خودتان که می بایستی حداقل 3 کارکتر باشد.

وظیفه ی این کدها چیست؟

این کدها معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت الکترونیکی شماست. یعنی اگر کسی، کد شما رو به سامانه آی نوتی پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما من جمله: خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت می نماید، این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه خودتان قابل ویرایش می باشد. دراین مرحله شماره تلفن ارسال کننده هم بعنوان مشتری شما در پنل ذخیره می گردد. شما در هر لحظه از شبانه روز می توانید متن کارت ویزیت خود را تغییر دهید حتی اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید.

شما می توانید با ارسال کدهای دستوری با پیامک از قبیل درخواست موجودی، شارژ سامانه، انتقال وجه، تغییر متن کارت ویزیت، دستورات لازم را به سامانه بدهید.

سیستم CRM آی نوتی، از این به بعد با توجه به تنظیمات شما شروع بکار می کند. یعنی شما می توانید به سیستم دستور دهید اعیاد و مناسبت های خاص به صورت اتومات برای مشتریان شما با قیمت مناسب، پیامک ارسال نماید.

با آی نوتی شما می تونید تبلیغات گسترده بر اساس کد پستی، منطقه، مراکز استان، داشته باشید. در ضمن کلیه پیامک های نرسیده به حساب شما عودت می گردد.


آی نوتی و طبیعت

همانطور که می دانید برای تهیه 1000 کیلو گرم کاغذ باید 15 اصله درخت سبز تنومند و زیبا را قطع کرد، درختانی که شش های کره زمین محسوب می شوند و لطافت و پاکیزگی هوای تنفسی انسانها به وجود آنها بستگی دارد و شما با استفاده از روش های تبلیغات مدرنی همچون آی نوتی می توانید سهم خود را در حفظ محیط زیست داشته باشید.

منافع استفاده از CRM آی نوتی

منافع استفاده از CRM آی نوتی

بسیاری از سیستم‌های امروزی به منظور به حداقل رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها ایجاد شده‌اند. یک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع زیادی می‌تواند برای یک شرکت تجاری به همراه داشته باشد. استفاده از یک سیستم خوب CRM می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آن‌ها نیز مهم هستند. این منافع عبارتند از:

⏱ صرفه جویی در زمان

یکی از واقعیت‌های ناخوشایند بخش فروش این است که حجم کاری بسیار زیاد است. بخش فروش شما و نیروی آن‌ها زمان زیادی را صرف کاغذ بازی می‌کنند به جای اینکه مشغول به انجام فعالیت‌های مربوط به فروش باشند. CRM نمی‌تواند شلوغی کار را از بین ببرد ولی می‌تواند قسمتی از آن را به حالت خودکار درآورده و سرعت انجام کارها را بیشتر کند. این به معنای صرفه جویی بیشتر در کار و همچنین سود و کمیسیون بیشتر است.

📚 سازماندهی

استفاده ازسیستم CRM باعث می‌شود که بتوانید با سهولت بیشتری کار خود را سازماندهی کنید. همچنین این سیستم باعث می‌شود که بتوانید چیزهای مختلف را به راحتی دسته‌بندی کنید تا پیدا کردن آن‌ها آسان تر شود و همچنین چیزی از قلم نیافتد. اگر شما به یک مشتری بگویید که پنجشنبه با او تماس می‌گیرید اگر در سیستم CRM چنین چیزی ثبت شود احتمال فراموشی آن کمتر وجود دارد. سیستم نه تنها می‌تواند تماس را به شما یادآوری کند بلکه اطلاعاتی هم که به مشتری قول داده‌اید در اختیار شما قرار دهد.

🙏ارتباط برقرار کردن

فروش یک بازی تعاملی به شمار می‌رود و حتی اگر عضو تیم فروش نیستید باید با سایر اعضای تیم فروش در تماس باشید و اطلاعات مختلف را با هم به اشتراک بگذارید از جمله روند پیشرفت سرنخ فروش در قیف فروش. CRM می‌تواند اکثر این ارتباطات را به صورت خودکار انجام دهد و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین می‌تواند به اعضای تیم فروش کمک کند برای ایمیل‌های عمومی و تماس‌های تلفن کلی تمپلیت یا اسکریپت‌های مختلف داشته باشند.

❓ ایجاد سریع تر سرنخ فروش

زمانی که در رابطه با محصول خود اطلاعات دارید می‌توانید با سرعت بیشتری سرنخ‌های فروش ایجاد کنید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برای شما آسان تر می‌کند و شما بهتر می‌توانید سوالات مشتریان بالقوه را پاسخ دهید و در وقت برای پیدا کردن اطلاعات صرفه جویی کنید.

👍 برقراری نظم

سیستم CRM به شما کمک می‌کند در طبقه‌بندی کردن اطلاعات مشتری و تماس‌ها و تمامی موارد مشابه نظم داشته باشید. با آنکه حافظه بعضی از افراد بسیار قوی است ولی باز هم کسی نمی‌تواند همه اطلاعات را به یاد داشته باشد.

💡 مدیریت تلاش‌هایی که در بخش فروش صورت می‌گیرد

تنها این امر برای مدیران فروش نیست بلکه تمامی اعضای تیم فروش باید در رابطه با عملکردشان رکوردی در اختیار داشته باشند و عملکرد خود را در ماه‌های بعدی پیش بینی کنند. CRM می‌تواند اطلاعات لازم برای پیگیری عملکرد شما را در اختیارتان قرار دهد و با گزارش‌های دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم کند.

📝 مدیریت خدمات

با استفاده از سیستم CRM می‌توان تمامی موارد مربوط به سفارش خدمات را در سازمان پشتیبانی کرد از مواردی نظیر قیمت دهی به مشتری وپردازش آن گرفته تا گرفتن سفارش و مشخص سازی بهترین فرد برای برخورد با مشتری.

💲 برنامه‌ریزی امور فروش

تیم فروش می‌توانند با آنالیز داده‌های CRM امکان پیش بینی میزان فروش و درآمد تخمینی کلی را در اختیار داشته باشند.

🤔 شناسایی نیازهای مشتریان

استفاده از CRM باعث می‌شود نیازهای مشتریان شناسایی شده و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان در نظر گرفته شود.

معجزه گران آی نوتی, [۲۷.۱۲.۱۶ ۲۲:۴۹]
⭕️▪️ برترین عبارات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می‌شود

شاید تا کنون به این نکته دقت نکرده باشید اما عبارت‌ها، نقش بسیار مهمی در کمک به مغز برای تصمیم‌گیری در مورد محصولات ایفا می‌کنند. در این نوشتار با برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش می‌شود و در حقیقت مشتری‌ها دوست دارند در زمان تصمیم‌گیری آنها را بشنوند، آشنا می‌شوید.

🌀 رایگان
اگر فکر می‌کنید واژه‌ی «رایگان» بی‌فایده است و بیش از حد از آن استفاده شده، بیشتر فکر کنید. مردم عاشق چیزهای رایگان، عادی و ساده هستند. عملا می‌توانید هر چیزی را به صورت رایگان به آنها بدهید، فرقی نمی‌کند که چقدر کوچک باشد، و با این کار توجه آنها را جلب کنید.

🌀 انحصاری
همه دوست دارند در گروهی متمایز از دیگران قرار داشته باشند. وقتی محصولات خود را انحصاری می‌کنید و آن را تنها در اختیار گروهی انتخاب شده قرار می‌دهید، کاری می‌کنید مردم آن را محصول را بیشتر بخواهند. می‌توانید به جای واژه‌ی انحصاری از عبارت‌های دیگری مانند «فقط برای اعضا»، «فقط افراد دعوت‌شده»، «برای نخستین بار»، «کارمندان داخلی» و غیره استفاده کنید.

🌀 ساده
زندگی پیچیده است و احتمالا ما نیز بیشتر تمایل داریم که ساده‌ترین راه‌ها را انتخاب کنیم. بنابراین هر زمان که می‌شنویم چیزی ساده است یا انجام آن آسان است، جذب آن می‌شویم. در یک مطالعه که در آن از مشتری‌ها پرسیده می‌شد مهم‌ترین عوامل موثر در خرید نرم‌افزار چیست، پاسخ «به راحتی قابل استفاده بودن» در میان ۳ پاسخ اول قرار داشت.

🌀 محدود
اینکه بگوییم یک محصولی محدود و کمیاب است، باعث تحریک مخاطب است. همه‌ی ما از اینکه چیزی را از دست بدهیم، بیزاریم. حتی اگر چیزی که از دست می‌دهیم، به پیش پاافتادگی جاسوئیچی‌هایی باشد که در شرکت توزیع می‌شوند. اگر بگویند ۱۰۰ نفر اول یکی مجانی می‌گیرند، ناگهان آن جاسوئیچی، برای‌مان جذاب‌تر می‌شود.

🌀 «بگیرید»، «دریافت کنید»
افعالی مانند گرفتن و دریافت کردن، کلماتی بر پایه عمل (action word) هستند و به لحاظ روانی به خواننده حق انتخاب می‌دهند و در واقع اختیار را بر عهده او قرار می‌دهند. البته بعد از افعالی مانند «گرفتن»، «رسیدن» و «دریافت کردن»، یک مزیت نیز بیان می‌شود. برای نمونه، «ظرفِ ۶ هفته به شکمی صاف برسید»، «با مطالعه‌ی کمتر، نمرات بهتری بگیرید»، «جدیدترین و تمیزترین مدل مو در شهر را داشته باشید.»

🌀 تضمینی
با تقلب‌های زیادی که در دنیای امروز انجام می‌شود، اصالت یکی از نگرانی‌های قابل قبول مشتریان شماست و شما می‌توانید با استفاده از کلمات مناسب، به آنها اطمینانی را بدهید که برای گرفتن تصمیم نهایی نیاز دارند. اما تنها زمانی از این عبارت استفاده کنید که توانایی پشتیبانی از ضمانت خود را داشته باشید.

🌀 شما
استفاده از ضمیر شخص اول باعث می‌شود تا خواننده یا شنونده علاقه‌مندتر شده، و به صورت ناخودآگاه، احساسِ خاص بودن کند. استفاده از کلمه‌ی «شما» موجب می‌شود نوشته‌تان محاوره‌ای‌ شود و لحن شما را دوستانه‌تر می‌کند.

🌀 زیرا
دلیل آوردن یکی دیگر از برترین جملات تبلیغاتی مؤثر است. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که مغز انسان عاشق شنیدن توضیحات است. ما باید دلیل هر چیز را بدانیم. چرا من به آن ویژگی نیاز دارم؟ زیرا به من کمک می‌کند تا… . محصولات، امکانات و اقداماتی را که می‌خواهید مردم انتخاب کنند، به یک دلیل، گره بزنید تا با این کار، مردم بیشتر ترغیب می‌شوند برای خرید آن اقدام کنند.

🌀 بهترین
به نظر شما کدام جمله بهتر است؟ «نحوه‌ی تعویض لاستیک پنچر» یا «بهترین راه برای تعویض لاستیک پنچر». پاسخ کاملا واضح است اما لطفا از کلمه "بهترین" برای فریب دیگران استفاده نکنید. اگر واقعا بهترین نیستید یا نمی‌توانید بدون اجبار، کاری کنید که مردم به شما بگویند بهترین، به تلاش ادامه دهید تا واقعا در کاری که انجام می‌دهید بهترین شوید و این برچسب را بدون آنکه اعتبار آن را داشته باشید، بر روی کار، محصولات یا خدمات خود نزنید.

🌀 مقایسه (این یا آن)
مقایسه کردن می‌تواند یکی از برترین جملات تبلیغاتی مؤثر باشد امروزه، با وجود شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های بررسی محصولات، عملا همه پیش از اینکه تصمیمی بگیرند، مقایسه‌هایی انجام می‌دهند. وقتی آشکارا، تفاوت میان محصول خود و رقبا را به آنها نشان می‌دهید، کمک بزرگی به مشتریان خواهد بود