همانند سازی کلید موفقیت در نتورک مارکتینگ

 همانند سازی کلید موفقیت در نتورک مارکتینگ

Baldwin یک نتورکر حرفه اى Professional است که شهرت بسیار زیادی در آمریکا و دیگر کشورها دارد. این مقاله یکی از دست نوشته های او در زمینه Duplication یا "همانند سازی" است که در یکی از سایتهای آموزشی International نوشته شده است.

همانند سازی در نتورک مارکتینگ

Duplication In Network Marketing

  

اگر شما گرفتار برنامه ای در نتورک مارکتینگ شده اید ، به یاد داشته باشید که کلید آن در Duplication یا "همانند سازی" است. مطمئن باشید اگر همانند سازی به خوبی انجام نشود ، دایرکتهای شما توانایی هدایت کردن مجموعه را نخواهند داشت و در نهایت شما نیز دچار مشکل می شوید. شاید فکر کنید که آنها مهارت چنین کاری را دارند اما ممکن است برعکس باشد!! شما باید اطلاعات و تجربه های خود را در اختیار دایرکتهای خود بگذارید تا آنها هم به زیرمجموعه های خود انتقال دهند و به همین ترتیب به کل شبکه منتقل شود. اگر شما اطلاعاتتان را در درون خودتان نگه دارید بعد از مدتی مجموعه شما متوقف خواهد شد و این خیلی ناامید کننده است.

پلان شرکت  و نحوه پرزنت و مشاوره را به طور کامل به آنها آموزش دهید زیرا آنها باید قدرت توضیح به دیگران را داشته باشند. به آنها یاد بدهید در جلسات آموزشی و جلسات مشاوره شرکت کنند و تمام مطالب مهم را یادداشت کنند. زیرا آنها هم باید روزی مثل شما قدرت اداره جلسات را داشته باشند. شما زمانی کارتان را به خوبی انجام داده اید که هر اطلاعاتی در زمینه صنعت نتورک مارکتینگ و شرکتی که با آن همکاری دارید ، زیرمجموعه های شما هم داشته باشند و زمانی که احساس کنید آنها به مرحله ای رسیده اند که اطلاعات بیشتری نسبت به شما دارند ، بدانید که قدرت Duplication بسیار بالایی دارید.

دریافت یک ایمیل از زیرمجموعه یکی از دایرکتهای شما در مورد اینکه آنها نمی توانند مثل لیدرشان موفق باشند بسیار غم انگیز است. پس دایرکتهای خود را برای ساپورت کردن و آموزش دادن زیر مجموعه هایشان آماده کنید. همه می خواهند در این حرفه پیروز شوند اما به یاد داشته باشید که در این صنعت تنها میانگینی از افراد موفق خواهند شد!! زیرا همه با تمام وجود نمی خواهند و هیچ گونه شغل و تجارت ساده ای وجود ندارد که بدون تلاش و گذاشتن وقت بشود در آن پیروز شد و این تجارت هم از آنها مستثنی نیست. به آنها بیاموزید که برای موفقیت در این تجارت ، آن را ساده نگیرند و توقع نداشته باشند در ماه اول هزاران دلار سود کنند!!

شما با خرید یک Domain و هزینه کردن چند دلار در سال و یا راه اندازی یک وبلاگ بدون هیچ هزینه ای می توانید اطلاعات و داشته های خود را به زیرمجموعه های خود انتقال دهید. داشتن یک وب سایت و یا وبلاگ آموزشی ، شما را موظف می کند که اطلاعات خود را روز به روز بیشتر کنید و برای آموزش بیشتر به زیرمجموعه هایتان ، بیشتر آموزش ببینید!! به زیر مجموعه های خود راه اندازی وب سایت و یا وبلاگ را آموزش دهید تا آنها هم بعد از اینکه صاحب یک مجموعه شدند بتوانند از این طریق به زیر مجموعه های خود آموزش دهند و آنها را هدایت کنند.

به آنها یاد بدهید به جای اینکه خودشان چیزی را تجربه کنند از تجربه های Upline یا بالادستی خود استفاده کنند. مثل یک کتاب که به آنها راهی را نشان می دهد و نیازی نیست آنها آزمون و خطا کنند. آنها تحت هیچ شرایطی نباید از اینترنت غافل شوند. زیرا خیلی از تجارب افراد در زمینه نتورک مارکتینگ در اینترنت وجود دارد و آنها می توانند از این تجربیات استفاده کنند. چه تجربه های شیرین و چه تجربه های تلخ !!

به آنها یاد ندهید که مدام در حال تعقیب شما باشند!! آنها نباید همیشه copycat یا مقلد باشند !!بعد از مدتی باید از خلاقیتهای خود بهره ببرند و ابداع کننده مبحث های آموزشی جدید باشند