در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره می شود:

  1. بانکداری الکترونیک (عرضه کارت های مشتریان آی نوتی در بستر بانکداری الکترونیک ، تسهیل امور پرداخت، خدماتNFC ، ارایه تسهیلات آسان به مشتریان)
  2. گردشگری و توریسم (صدور بلیط های مسافرتی، ارایه نقاط مختلف گردشگری و خدماتی – بیش از30 میلیون موقعیت - در کل جهان بر روی نقشه به چندین زبان مختلف )
  3. اطلاع رسانی و پیامکی ( پنل های ویژه پیامکی و اطلاع رسانی به همراه بانک های اطلاعاتی متنوع، اپلیکیشن های تلفن های همراه و و پکیج های تبلیغاتی مبتنی بر سرویس دهنده های دیجیتال)
  4. سامانه های ارتباط با مشتری CRM ( ارایه کارت های ویزیت الکترونیک و همراه برای مدیریت ارتباط با مشتری در بسترهایSMS & USSD برای اولین بار در کشور و ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کارها)
  5. خدمات شهروندی برخط ( پرداخت قبوض به صورت خودکار، شارژ سیم کارت، ارایه سیم کارت های نوین در راستای شهرهوشمند الکترونیک)
  6. بازی و سرگرمی بر خط