کارت ویزیت الکترونیک معرف شخصیت کاری شماست در واقع با داشتن کارت ویزیت الکترونیک هم کلاس کاری شما بالا میره هم دیگه فروشتون بیشتر میشه و هم دیگه مشتری های خود را حفظ میکنید و باهاشون در ارتباطید.

کارت ویزیت الکترونیک دارای مزایا زیادی است نسبت به کارت کاغذی است که در این پست می توانید ببینید.

کارت های ویزیت کاغذی علاوه بر هزینه زیاد و محدودیت هایی نظیر: محدودیت چاپ و نوشته ، باید مشتری را دید که به او کارت ویزیت بدید.

علاوه بر آن اگر مکان مغازه یا تلفن شما تغییر کند باید دوباره هزینه کنید و کارت ویزیت چاپ کنید. و حتما قبول دارید که مشتری کارت ویزیت شما رو دریافت کنه و از مغازه بیرون بره یا گم میکنه یا پاره و شما هیچ دسترسی به او نخواهید داشت...

اما این مشکل رو شرکت iNoti با کارت های ویزیت الکترونیک حل کرده…

کارت ویزیت الکترونیک معرف شخصیت کاری شماست در واقع با داشتن کارت ویزیت الکترونیک دیگه کارت ویزیت شما گم نمیشه و

کارت ویزیت الکترونیک به دو بخش پیامکی و USSD  تقسیم می شوند که مشخصا نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات ارایه می شود و بخش دوم در بستر USSD ارایه می گردد.

کارت ویزیت پیامکی ، چنانچه فردی کد اختصاصی شما را  به سامانه آی نوتی (سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰ ) پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و… را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کسب و کار قابل ویرایش بوده و شماره تلفن ارسال کننده در باشگاه مشتریان ذخیره می شود که می توانید با آنها همیشه در ارتباط باشید و از آنها مشتری ثابت بسازید.

کارت ویزیت USSD  ، پنل اختصاصی به کسب و کار ها در بستر سرشماره #۶۶۵۵* فعال سازی می شود و کافی است مشتریان شما کد مخصوص کسب و کار شما را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری شما، تلفن تماس ، راه های دسترسی ، نظرسنجی ،… برای شما فعال شود و تلفن مشتری نیز در باشکاه مشتریان شما اضافه گردد. مثال: #کد شما *۶۶۵۵*

☆کارت ویزیت الکترونیکی برای اولین بار در ایران به کسب و کارها توسط شرکت آی نوتی ارائه شد…
این خدمات تمام نیازهای یک کسب و کار را برای ارتباط با مشتری برطرف می‌‌کند:
۱. ذخیره اتومات شماره مشتری
۲. می توانید هرجای ایران کارت ویزیت خود را ارسال می‌کنید یا دریافت کنند
۳. قابل ویرایش بودن نامحدود کارت ویزیت به صورت رایگان
۴. دارای یک فروشگاه و ویترین محصولات تصویری اختصاصی همانند سایت بصورت رایگان
۵. تمام مشخصات و آدرس خود را بدون محدودیت داخل کارت ویزیت الکترونیک می‌نویسید و برای مشتری ارسال می شود.
۶. با داشتن شماره مشتری همیشه با او در ارتباطید و تخفیفات و محصولات جدید رو به او اطلاع می دهید خیلی راحت با پنل پیامکی رایگانی که بهتون داده میشه و مشتری ثابت و وفادار میسازید.
۷. کلاس کاری بالایی دارد نسبت به کارت ویزیت کاغذی.