شرکت گسترش طراحان نقش الماس در دی ماه 1395 با رونمایی از طرح iNoti انقلابی در حوزه خدمات و بازاریابی دیجیتال در کشور ایجاد کرد که به زودی این طرح در کشورهای دیگر نیز رونمایی خواهد شد.
طرح درآمدزایی iNoti بر پایه پلن فروش مستقیم یا direct Selling طراحی و اجرا شده است.
این طرح برای اولین بار در کشور توسط آی نوتی به صورت سیستماتیک و اینترنتی اجرا شده که توانسته در مدت زمان کوتاهی علاوه بر سرویس رسانی به کسب و کارها و افراد حقیقی و حقوقی گسترده در سراسر کشور ، تعداد بسیار زیادی از افراد را مشغول به کار کرده تا از مزایای مالی آن بهره مند شوند .
خدمات آی نوتی کلیه فعالیت های حوزه دیجیتال را شامل می شود که تا الان برخی از آنها توسط تیم برنامه نویسی و یا با انعقاد قراردادهای مختلف جهت استفاده و یا فروش در سایت رسمی شرکت بدین شرح ارایه شده است:
1- پنل های ارتباط با مشتری بر بستر پیامک یا USSD
2- پرداخت قبوض به صورت خودکار
3- خرید شارژ تلفن همراه
4- امکان دریافت و یا پرداخت وجه

پورسانت و پاداش در آی نوتی به روش های زیر محاسبه و به بازاریابان تعلق می گیرد:
معرفی پلن اول: پورسانت حاصل از فروش مستقیم
کاربرانی که در سایت رسمی شرکت به آدرس اینترنتی iNoti.com بصورت رایگان ثبت نام میکنند به ازای فروش هر یک از خدمات شرکت به کسب و کارها به صورت آنی در لحظه نسبت به خدمت فروخته شده، پورسانت دریافت می نمایند.
بابت فروش کدهای CRM ویا  USSD سی درصد
بابت ارسال پیامک 10 درصد به بازاریاب و 5 درصد نیز به عنوان هدیه به خود خریدار
بابت کارمزد انتقال وجه و شارژ تلفن همراه حداکثر 500 تومان
به خاطر داشته باشید که ماهانه سرویس و خدمات با طرح های تجاری جذاب به سیستم اضافه می شوند .
درسیستم آی نوتی بازاریابان هیچ محدودیتی در فروش به کسب و کارها ندارند ، کافی است کسب و کار و یا هر فرد حقیقی و حقوقی دیگر با کد اعلام شده از طرف بازاریاب در سایت ثبت نام نماید تا از آن پس به ازای کلیه تراکنش های کالی آن فرد

اعم از خرید کد ussd ، پرداخت قبض یا خرید شارژ و ... پورسانت های مربوطه در حساب کاربری بازاریاب منظور گردد.
در زمان ثبت نام فرد می بایست موقعیت کاری خود را در سایت به عنوان بازاریاب که امکان فروش خدمات را دارد و یا کسب و کار که امکان بازاریابی نخواهد داشت را مشخص نماید.

با توجه به بخش نامه های وزارت محترم صنعت، معدن تجارت در مورد روش های فروش تک سطحی موارد ذیل حائز اهمیت می باشند :
- کسب و کارها نمی‌توانند کسب و کار دیگری را به سیستم معرفی نمایند.
- بازاریاب توانایی جذب و عضویت بازاریاب جدید را ندارد یعنی بازاریابان نمی توانند بازاریابی را به مجموعه خود اضافه نمایند.
- درآمد شخص بازاریاب در طرح شرکت صرفاً ناشی از خرید مصرف کننده نهایی می باشد.
- پرداخت پورسانت و پاداش تنها از فروش شخصی فرد فروشنده می باشد.
- پورسانتی که فرد بازاریاب دریافت می کند ناشی از فروش بازاریاب دیگر نخواهد بود.
- هرگونه قرعه کشی و اهدای جوایز فقط از محل فروش شرکت ( تاکید میکنم محل فروش شرکت ) صورت می پذیرد.


بازاریاب صرفاً می‌تواند بازاریاب دیگری را به شرکت معرفی نموده و پس ازثبت بازاریاب جدید در فهرست بازاریابان شرکت، بنا بر امتیازهای تشویقی از پلن دوم شرکت بهره مند شود.
لطفا توجه داشته باشید که هیچ پورسانتی از فروش حاصل از بازاریاب معرفی شده به سایر بازاریابان تعلق نخواهد گرفت.


اما پلن دوم شرکت :
پلن دوم به این صورت است که شرکت در آخر هر ماه ۱۵% درآمد خود را بین مدیران و مربیان فروشی که در آموزش سایر یازاریابان و معرفی آنها به شرکت نقش داشته اند و امتیاز دریافت کرده اند ، تحت عنوان پاداش آموزش پرداخت می نماید.
همچنین آخر هر ماه معمولا شرکت پاداشهای مازادی به فروشندگان برتر؛ مربیان برتر، مدیران برتر نیز از محل فروش شرکت پرداخت می کند که این پاداشها بصورت قرعه کشی و یا نقدی نسبت به توانمندی افراد پرداخت می شود .