●از فرصت استفاده کنید و جزو اولین‌ها باشید●

از این پس برای اولین بار در ایران، تمام مشاغل در هرصنف و کاری(در سراسر ایران) که نیاز به کارت پرداخت دارند، می توانند با قیمت خیلی ناچیز ۱۹۶ هزار دستگاه کارتخوان مجازیِ اختصاصی (بجای دستگاه کارتخوان های فیزیکی فعلی با قیمت حداقل ۵۰۰ هزار) برای خود داشته باشند و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند.

دستگاه های کارتخوان فعلی فقط کار پرداخت رو انجام میدن و مشکلاتی همچون جابجایی،خرابی و احتمال شکستگی دارن.اما با کارتخوان مجازی دیگر نیازی به دستگاه ندارید و بعد خرید، از طرف مخابرات در هرموبایلی در هرجای ایران دستگاه شما ثبت می شود و هرمشتری با گرفتن کد اختصاصی شما میتواند کار پرداخت رو بصورت (آفلاین وبدون اینترنت و دستگاه) انجام بده و در کنار سرویس پرداخت خدمات فوق العاده زیر را دارد:

■سیستم قرعه کشی مشتریان
■سیستم نظرسنجی مشتریان
■ذخیره کردن اتومات شماره مشتریان
■سیستم مسیریابی هوشمند و پیام صوتی
■ثبت سفارشات مشتریان
■فروش و رزرو کاملا آفلاین
■نوبت دهی
■ثبت اسم و تاریخ تولد مشتری
■امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی و خرید آفلاین
■امکان اتصال به سایت و نرم افزارهای مختلف

و…

☆تمام اینکارها بدون نیاز به اینترنت حتی با یک گوشی ساده قابل انجام می باشد☆

مثال ساده:

فرضا شما صاحب یک رستوران یا فست فود هستید.کافی است با معرفی کد USSD خود به مشتریان از این ببعد با گرفتن کد شما همانند عکس زیر میتوانند منوی شما را به صورت کاملا آفلاین و رایگان ببینند و سفارش دهند و حتی مبلغ رو پرداخت کنند و پول وارد حساب شما شود.

کد ussd

تمام منوبندی ها دست خودتان هستند و هرلحظه هم میتوانید ویرایش کنید و آموزش کامل هم به شما داده می شود و پشتیبانی رایگان هم خواهید داشت.

با داشتن همچین راه ارتباطی دیگر هیچ هزینه ای رو مشتریانتون پرداخت نمیکنند و کاملا رایگان میتونند با گرفتن کد ussd غذا سفارش دهند و مدیریت شما هم راحت تر و حرفه ای تر و بروز خواهد شد.

با بروز کردن خدمات و کار خود مشتریان را حفظ کنید و حس خوب به آنها انتقال دهید. مشتریان تفاوت ها را می بینند و انتخاب میکنند.

خودتان را جای مشتری بذارید، اگر جایی بروید که از سیستم جدید و جالبی استفاده کند و در اختیار شما قرار دهد هیچ وقت از ذهن شما نمی رود و حس خوب به شما می دهد.مثلا شما با قلم و کاغذ در نظرسنجی یک مغازه شرکت کنید با اینکه با یک تبلت که در اختیارتون میذارن شرکت کنید تفاوتی نمیکند؟؟؟شماهم با دادن یک کد رایگان و با گرفتن اون شماره حتی با یک گوشی ساده میتوانند به شما نظر دهند یا در قرعه کشی شرکت کنند…

هر کسب و کار با توجه به نیازش از این سیستم استفاده میکند که ما به شما مشاوره و راهکار میدهیم.