کسب و کار های اینترنتی در فضای اینترنت و فارق از یک محل ثابت راه اندازی می شوند و امروزه سودآورترین و پایدارترین روش کسب درآمد از اینترنت است. سایت اینترنتی در یک فضای مجازی با یک هاست و دامنه با قیمتی ارزان راه‌اندازی می شود.

کسب و کار های اینترنتی در فضای اینترنت و فارغ از یک محل ثابت راه اندازی می شوند و امروزه سودآورترین و پایدارترین روش کسب درآمد از اینترنت است شاید باورش برایتان سخت باشد ولی باور کنید که سایت اینترنتی در یک فضای مجازی با یک هاست و دامنه با قیمتی ارزان راه اندازی می شود! حتماً می پرسید راه اندازی وب سایت اینترنتی چه فایده ای دارد ؟ایده پردازان رامیار برای شما راه کار دارد.

با ایجاد یک شغل اینترنتی، خودتان رئیس هستید.برای راه اندازی کسب و کارتان نیاز به سرمایه انبوه ندارید و با کمترین پس انداز می توانید کارتان را راه اندازی کنید، کسب و کارهای اینترنتی به مکان خاصی نیاز ندارند و در منزل ، سفر و هر جا انجام می شوند. فقط به یک خط اینترنت نیاز دارید.ساعت کارتان دست خودتان است وکسب و کارهای اینترنتی انعطاف پذیر و توسعه پذیر هستند. درآمد و سود حاصل از کسب و کارهای اینترنتی چندین برابر حقوق کارمندی است.

آیا سوالات بیشتری دارید ؟ ما شما را راهنمایی می کنیم ایده پردازان رامیار آماده پاسخگویی به شماست .

من چه کاری راه اندازی کنم ؟ بستگی به خودتان دارد.

نمونه هایی از مدل های کسب و کارهای اینترنتی:

خرید و فروش کالاها

حراج کالاهای مختلف

 ارائه خدمات تخصصی به دیگران

ایجاد اجتماعات و شبکه های اجتماعی آنلاین

 تبلیغات آنلاین

 آموزش

مشاوره دادن به افراد

سایت دانلود

سایت آموزشی و ….

اگر در تصمیم خود جدی هستید همین حالا با ما تماس بگرید .

جهت تماس با ما به قسمت تماس با ما بروید.