بازاریاب کیست؟

هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می تواند با ثبت نام رایگان در سایت رسمی شرکت به عنوان "بازاریاب" فعالیت کند و با تایید قوانین و مقررات مندرج در سایت، خدمات و امکانات سایت را به دیگران معرفی نماید و از مزایای این معرفی بهره مند شود.

پس از معرفی و فروش خدمات به یک فرد به عنوان خریدار، و بهره مندی وی از امکانات و خدمات سایت، به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه، شرکت اجازه بازاریابی و مشارکت در امر فروش محصولات را به فرد معرفی شده(خریدار) در آن موقعیت را نخواهد داد و فرد معرفی شده صرفا به عنوان خریدار و مشتری محصولات به شرکت معرفی شده است و فقط در آن موقعیت می تواند از محصولات و خدمات سایت به عنوان مشتری بهره مند شود.


چنانچه فرد معرفی شده یا همان خریدار تمایل به فروش محصولات و خدمات شرکت داشته باشد و بخواهد در امر فروش مشارکت کند باید حتماً درخواست خود مبنی بر بازاریابی محصولات را به شرکت ارایه دهد تا موقعیت جدیدی در خود شرکت ( مستقیما ذیل شرکت ) به عنوان بازاریاب جدید اختصاص داده شود و با این فرآیند یک امتیاز نیز در سوابق مهارتی فردی که محصول را به وی فروخته بود تعلق خواهد گرفت.

 

از این پس بازاریاب جدید نیز می تواند به فروش و بازاریابی محصولات و خدمات بپردازد و بدیهی است از فروش محصولات و خدمات هیچ پورسانتی به فرد دیگر در هیچ جایگاهی پرداخت نخواهد شد.


انواع طرح های تشویقی آی نوتی به فروشنده:

  1. 30% به ازای فروش کدهای CRM به صورت پیامکی یا USSD
  2. 30% به ازای فروش iMap
  3. 10% به ازای ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامکی
  4. 1% به ازای شارژ سیم کارت
  5. طرح تشویقی ویژه پرداخت قبوض

کلیه طرح های تشویقی آنی و در لحظه به حساب بازاریاب در سایت تعلق می گیرد که پس از درخواست بازاریاب و تطابق حساب بانکی اعلام شده با نام بازاریاب حداکثر ظرف 24 ساعت به حساب بانکی بازاریاب واریز می شود.

علاوه بر طرح های تشویقی فوق، در ابتدای هر ماه طرح مخصوص همان ماه به اطلاع کلیه بازاریابان محترم شرکت می رسد که بنا به میزان فروش مستقیم به برترین فروشندکان به روش های مختلف تعلق می گیرد.